Dag 3 middag - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Geert Benckhuisen - WaarBenJij.nu Dag 3 middag - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Geert Benckhuisen - WaarBenJij.nu

Dag 3 middag

Door: Geert

Blijf op de hoogte en volg Geert

16 Februari 2015 | Singapore, Singapore

Vanmiddag in de warmte de berg die achter het hotel licht opgelopen. Toch wel iets hoger dan verwachrt,maar ik heb t gered. Daarna de kabelbaan genomen om weer naar beneden te gaan. Kon halverwege uitstappen, maar heb t maar niet gedaan anders was ik er nooit meer ingestapt om teru te gaan hahaha. Erg hoog en een beetje wiebelend in de wind maar mooie fotos gemaakt. Ook al is die selfie net een boer met kiespijn hahaha. Weer overleefd. Nog een avondje voor de boeg. Weet nog niet of ik naar Chinatown of Little India zal gaan. Heb gehoord dat Clarke Quay ook erg leuk moet zijn in de avond.
Laat ook eens horen of je de verslagen leest anders zit ik hier ook maar als Jan met de korte achternaam hahaha

  • 16 Februari 2015 - 12:10

    Henri:

    Je hebt al mooie foto's gemaakt.en bent aan genieten ..die selfie is de MAX..angst of je broek zit vol..goeie reis verder ..

  • 16 Februari 2015 - 12:30

    Jeff1971:

    Just smile and wave darling!!!!

    Enne, ik heb al je verslagen tot nu toe gelezen hoor. Errug leuk! Keep um coming.

  • 19 Februari 2015 - 12:58

    Nellie:

    Mooi Geert!! Blijf schrijven, ik geniet er elke middagpauze van :) Groetjes, je collega's

  • 24 Februari 2015 - 12:59

    Muriella:

    hoi hoi,

    vandaag pas begonnen met lezen. te druk, heftige carnaval en inbraak thuis.
    En hier op kantoor te druk met Caroline te ontwijken...

    Leuke foto's geert!! misschien moet ik toch maar eens weer naar Azie.
    Hoe kom je erbij om die tattoo daar te zetten, rare!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Geert

Voorbereiding voor de andere kant van de wereld

Actief sinds 04 Feb. 2015
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 6410

Voorgaande reizen:

13 Februari 2015 - 23 Maart 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: