Dag 3 avond - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Geert Benckhuisen - WaarBenJij.nu Dag 3 avond - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Geert Benckhuisen - WaarBenJij.nu

Dag 3 avond

Door: Geert

Blijf op de hoogte en volg Geert

16 Februari 2015 | Singapore, Singapore

Voor je het weet is het al weer laat. Althans je voeten laten het wel merken pffff. Blaren? Gewoon doorlopen. Eerst even naar Clarke Quay geweest. Ook een aanrader. Allemaal restaurantjes langs t water, bootjes, bars. Hier moet je gaan stappen als er je er een paar dagen langer bent. Het is net of je in het buitenland bent.hahaha. Daarna terug naar Chinatown om te eten. Sweet en sour pork met noodles. Yammie. Daarna nog even rondgelopen en weer terug gegaan. Het is nu 10.00 uur en ik loop op mojn wenkbrauwen. Morgen nog een klein dagje hier en om 19.55 uur weer vliegen. Het laatste stukje. Ze komen me om 16 55 halen om naar het vliegveld te gaan. Heb hier zoveel gedaan en gezien dat ik het idee heb dat ik er al een week ben. Denk dat ik morgen maar een rustig dagje doe aan het zwe,bad, maar je weet maar nooit ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Geert

Voorbereiding voor de andere kant van de wereld

Actief sinds 04 Feb. 2015
Verslag gelezen: 78
Totaal aantal bezoekers 6381

Voorgaande reizen:

13 Februari 2015 - 23 Maart 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: