Zondag 22 maart - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Geert Benckhuisen - WaarBenJij.nu Zondag 22 maart - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Geert Benckhuisen - WaarBenJij.nu

Zondag 22 maart

Door: Geert

Blijf op de hoogte en volg Geert

22 Maart 2015 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Gisteren naar een andere mall geweest en de avond naar de dubai fontijnen. Die zijn echt mooi. Vandaag een rustig dagje aan de pool en een beetje zon zien te krijgen. Het is vandaag de eerste dag dat de zon een beetje doorkomt. Niet dat het koud is, maar de zon heeft moeite om door de wolkensluier, of is het een zandlaag, ik weet het niet, te komen. Vanavond ook rustig aan, morgenvroeg wordt ik romd een uur of half 5 opgehaald voor het laatste traject. En dan weer thuis. Heb dubai wel een beetje gezien en gehad, om eerlijk te zijn niet echt mijn stad. Van binnen allles prachtig en misschien wel over de top, maar van buiten een zandbak. Of ik ben niet op de goede plaatsen geweest hahaha. Ze doen er veel aan om er iets van te maken , maar als stad mist het iets heel belangrijks. Er hangt geen sfeer. Ik zal de afgeloen weken wel erg verwend zijn hahahaha. Met ale het moois. Maar ik ben er geweest!

  • 22 Maart 2015 - 09:25

    Marianne:

    Goodmorning Geert, thnX voor de update!
    Zoals je de 1e indruk Dubai omschrijft is ook beetje het 'plaatje' wat ik er bij heb... de sfeer van een plaats is gewoon erg belangrijk hoe mooi en (over de) top het ook is...
    Gelukkig goed verwend in NZ wat je zegt en een boel mooie herinneringen... :-)
    Maak een mooie laatste dag van dit avontuur en blij om je morgen weer lekker live te zien... tot dan!
    Dikke X, Mar.

  • 22 Maart 2015 - 09:59

    Frans:

    Ja, je bent een beetje verpest hier wat de natuur betreft

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Geert

Voorbereiding voor de andere kant van de wereld

Actief sinds 04 Feb. 2015
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 6380

Voorgaande reizen:

13 Februari 2015 - 23 Maart 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: