Dag 3 ochtend - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Geert Benckhuisen - WaarBenJij.nu Dag 3 ochtend - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Geert Benckhuisen - WaarBenJij.nu

Dag 3 ochtend

Door: Geert

Blijf op de hoogte en volg Geert

16 Februari 2015 | Singapore, Singapore

Vorig verslag gweoon niet opgeslagen hahaha. Vanmorgen naar de Bay Gardens geweest. Hier hebben ze geprobeerd alles na te maken. Soms heel mooi soms een beetje over de top. Af en toe waan je je op Pandora (Avatar) en zelfs ik heb mijn hoogtevrees overwonnen door op 22 meter hoogte tussen de metalen boomtoppen over de walk te lopen. Er zijn 2 koepels met in de ene het regenwoud en in de tweede de flowergarden. Ziet er fantastitisch uit. Buiten beter als van binnen maar mooi gemaakt. Als ze hier geen ruimte hebben voor een tuin maken ze m gewoon op het dak en niet zomaar een tuintje er zijn zelfs woningen (Sands hotel). Vanmiddag ga ik mijn angsten verder overwinnen door maar eens de Singapore cable in te gaan. Je moet er iets voor over hebben om iets te zien hahaha.wish me luck

  • 16 Februari 2015 - 12:26

    Jeff1971:

    Ziet er allemaal erg indrukwekkend uit! Mooi hoor. Enne, je kunt het: To escape fear, you have to go through it, not around.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Geert

Voorbereiding voor de andere kant van de wereld

Actief sinds 04 Feb. 2015
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 6382

Voorgaande reizen:

13 Februari 2015 - 23 Maart 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: