2e avond Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Geert Benckhuisen - WaarBenJij.nu 2e avond Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Geert Benckhuisen - WaarBenJij.nu

2e avond Singapore

Door: Geert

Blijf op de hoogte en volg Geert

16 Februari 2015 | Singapore, Singapore

het is hier veel langer licht, dus het was al veel later dan dat ik dacht. Gisterenavond alleen even naar Chinatown geweest. In de avond nog kleurrijker en levendiger als overdag. In foodstreet staan allemaal kooktentjes in het midden waar ieder tenje zijn eigen specialiteit kookt,gebakken oesters, noodles, krab, noem maar op. Ik bijna 2 uur heerlijk zitten worstelen met een spicy krab, mmmmm heerlijk verse krab, met noodles en dumplings.
Nu weer een dag voor de boeg. Iets rustiger aan denk ik. Dacht vanmorgen, wat voelt het lopen toch raar, tot ik de blaren zag hahaha. Maar meer dan de moeite waard.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Geert

Voorbereiding voor de andere kant van de wereld

Actief sinds 04 Feb. 2015
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 6403

Voorgaande reizen:

13 Februari 2015 - 23 Maart 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: