Dag 2 Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Geert Benckhuisen - WaarBenJij.nu Dag 2 Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Geert Benckhuisen - WaarBenJij.nu

Dag 2 Singapore

Door: Geert

Blijf op de hoogte en volg Geert

15 Februari 2015 | Singapore, Singapore

Hoe bekijk je Singapore? Nou je koopt gewoon een metrokaart voor 3 dagen, stapt in de metro en je stapt uit waar je denkt dat t leuk is. Zo kom je in Chinatown (love it) waar alles anders ruikt en waar de kleuren je overvallen. Ik weet in ieder geval waar ik vanavond ga eten. Ga je door naar little India waar weer alles anders ruikt en er waar het net iets weer anders kleurt. Kan ook zijn dat ik hier ga eten. Het ruikt bijna overal zo lekker. En kom je uit op Orchard road (shoppingwalhalla) waar je ieder merk dat er op de wereld bestaat kunt vinden. Niet 1 niet 2 maar soms zelfs 3 keer of vaker. Je wordt overvallen door Gucci, Armani, D&G en al wat meer. Er staan mannen voor de deur met witte handschoentjes die de deur voor je open doen. Hier moet je wel een budget hebben anders gaat t fout hahaha. Gelukkig kwam ik bij het volgende station een Mac tegen. De eerste. Daarna richting hotel gegaan en nu even aan de pool met mijn voetjes in het water en mijn lijf in de zon (oh dat was nodig)