Dag 2 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Geert Benckhuisen - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Geert Benckhuisen - WaarBenJij.nu

Dag 2

Door: Geert

Blijf op de hoogte en volg Geert

15 Februari 2015 | Singapore, Singapore

De tweede dag.
Als denkt ik ga even eten en vroeg naar bed, nou vergeet t maar. Heel laat was t ook niet maar later dan gedacht. Het is een gigantische smeltkroes van culturen en verschillen. Je komt van alles tegen. Het is ook de periode van chinees nieuwjaar, dus overal feest en uitbundige versieringen.Gigantische shoppingmall om de hoek, daar verdwaal je nog in. 3 verdiepingen kilometers lang. Maar ja H&M en Zara kennen we wel. Alhoeweldaartussenin zit Michael Kors, Armani, Bulgari. Een echt shoppingparadijs en dan heb ik nog maar eentje gezien Ik zit met het hotel bij de haven waar de cruiseschepen aanmeren dus echt van alles te doen. Van kabelbaan tot Universal studios Singapore en alles daartussenin. Geen wonder dat ik maar ben blijven lopen. Het tijdsverschil valt me heel erg mee, tot nu toe nog niets gemerkt.
Vanmorgen van een hele kleine kamer naar een deluxe kamer verhuisd met uitzicht op de bedrijfshaven. Wel iets meer ruimte gelukkig. Veel meer ruimte. Het is nu half 10 en ik ga even kijken wat ik ga doen vandaag. Ik hou jullie op de hoogte.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Geert

Voorbereiding voor de andere kant van de wereld

Actief sinds 04 Feb. 2015
Verslag gelezen: 73
Totaal aantal bezoekers 6388

Voorgaande reizen:

13 Februari 2015 - 23 Maart 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: