Laatste dag - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Geert Benckhuisen - WaarBenJij.nu Laatste dag - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Geert Benckhuisen - WaarBenJij.nu

Laatste dag

Door: Geert

Blijf op de hoogte en volg Geert

17 Februari 2015 | Singapore, Singapore

De laatste dag in Singapore waar je bij elk metrostation waar je uitstapt in een andere wereld beland. De stad van Chinatow, Little India, Orchard road, Harbour Front, Bay Gardens, kabelbaan, Sentosa Island. Te veel om op te noemen. De stad van ohhh, ahhh, wat mooi, wat lekker. Nog een paar uurtjes aan de pool.en ja met een beetje weemoed neem ik afscheid van Singapore. Absoluut de moeite waard om te bezoeken. Op naar het volgende traject, echt de andere kant van de wereld en ook weer een andere wereld. Ik kijk er naar uit.

  • 17 Februari 2015 - 09:04

    Jeff1971:

    Het is nu 3u in de middag bij jou. Ik zit op mijn werk met mijn tweede kop koffie... Geniet nog ff aan de pool met je blaren, maar nooit met mate! xJ

  • 18 Februari 2015 - 15:07

    Viv:

    Hey die Geert!

    Heb net al je reisverslagen tot nu toe gelezen en ik kijk weer uit naar de volgende. Hoe is met je blaren??? En en je inmiddels al veranderd in een neger?? haha.

    Groetjes Viv

  • 24 Februari 2015 - 13:01

    Muriella:

    die Selfie in dit verslag, oei oei, je ziet er moe en verslagen uit :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Geert

Voorbereiding voor de andere kant van de wereld

Actief sinds 04 Feb. 2015
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 6372

Voorgaande reizen:

13 Februari 2015 - 23 Maart 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: