Maandag Hamilton dinsdag Te Awamutu - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Geert Benckhuisen - WaarBenJij.nu Maandag Hamilton dinsdag Te Awamutu - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Geert Benckhuisen - WaarBenJij.nu

Maandag Hamilton dinsdag Te Awamutu

Door: Geert

Blijf op de hoogte en volg Geert

09 Maart 2015 | Nieuw Zeeland, Hamilton

Een lekker dagje gehad. Alleen wezen shoppen in Hamilton en een beetje souvenirs gekocht. Met de bus van Te Awamutu naar Hamilton. Een mooie trip van 20 minuten. Lekker gewinkeld en gewandeld langs de rivier de Waikato. Langs de rivier hebben ze een heel wandelpad aangelegd. Mooi hoor. En er staan huizen langs de rivier, daar wil je wel wonen. Aan het eind van de dag heeft Frans me opgehaald en hebben we gegeten in de Londoner. Toen we thuis kwamen was Betty op visite om haar werk te laten zien. Ze maakt wol, weeft en maakt vilten sjaals en kleden. Ik heb er eentje gehad van haar, met thema zee. Mooi souvenir. Met Betty afgesproken dat ze me vandaag op komt halen en dan ga ik een half dagje bramen plukken. Het is weer mooi weer dus lekker naar buiten.
Weer terug van een werkdag hahaha. Ik zal er in ieder geval aan herinnerd worden als ik een doosje koop in de supermarkt hahaha. Heb trouwens geen braam gezien lol het waren frambozen. Prikkelige struiken, schrammen dues maar een leuke ervaring rijker. De ochtend geplukt en de middag geholpen met dozen maken, frambozen selecteren en in in een doosje doen en daarna in een grote kartonnen door. Het hele traject gehad en lekker buiten in de zon gewerkt ook al was het bloedje heet.

  • 10 Maart 2015 - 09:30

    Muriella:

    Oh men, zoals je vertelt, jij komt niet meer naar huis denk ik. Hier wordt het nu ook lekker weer, dus voel ik een beetje beter hoe lekker het is om buiten te zijn en lekker ronddoen. Ik ga in ieder geval een vakantie boeken hihi heeeerlijk. Geniet er nog van want voor dat je het weet......

  • 13 Maart 2015 - 18:05

    Feia:

    Hoi Geert geniet nog maar lekker Nederland is straks te klein voor jou!
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Hamilton

Geert

Voorbereiding voor de andere kant van de wereld

Actief sinds 04 Feb. 2015
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 6398

Voorgaande reizen:

13 Februari 2015 - 23 Maart 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: