Vrijdag 6/3 denk ik - Reisverslag uit Te Awamutu, Nieuw Zeeland van Geert Benckhuisen - WaarBenJij.nu Vrijdag 6/3 denk ik - Reisverslag uit Te Awamutu, Nieuw Zeeland van Geert Benckhuisen - WaarBenJij.nu

Vrijdag 6/3 denk ik

Door: Geert

Blijf op de hoogte en volg Geert

06 Maart 2015 | Nieuw Zeeland, Te Awamutu

Hahahaha op een gegeven moment ben je de draad een beetje kwijt voor wat betreft de dagen. Gisteren is de wind gedraaid. Op zich niets mis mee, maar als die hier draait verandert het weer. Vanmorgen was de berg bijna niet te zien. Hij was gehuld in donkere wolken. De wind giert nu om het huis, het is een stuk kouder en ja hoor het regent. Hopelijk is het maar voor een paar dagen, volgens de verwachtingen wordt het nog wel iets beter, maar de herfst is begonnen.

  • 06 Maart 2015 - 09:47

    Marianne:

    Ha skatje! Daar start herfst en hier start lente... :-) de vooruitzichten zijn namelijk dat de zon al flink gaat schijnen komend weekend. Ik hoop dat het slechte weer bij jullie van tijdelijke aard is, heb je dat in ieder geval ook x meegemaakt. Heerlijk trouwens als je niet meer weet welke datum het is... ;-)

    Ik ga het weekend weer ff naar je huisje, alles in orde daar, geen bijzonderheden. Kijk uit naar je volgende verslag. Heel veel plezier weer en een dikke X! Mar.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Te Awamutu

Geert

Voorbereiding voor de andere kant van de wereld

Actief sinds 04 Feb. 2015
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 6403

Voorgaande reizen:

13 Februari 2015 - 23 Maart 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: