2e dag auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Geert Benckhuisen - WaarBenJij.nu 2e dag auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Geert Benckhuisen - WaarBenJij.nu

2e dag auckland

Door: Geert

Blijf op de hoogte en volg Geert

19 Februari 2015 | Nieuw Zeeland, Auckland

Vanmorgen eerst naar het ziekenhuis geweest voor controle van Sandra. Alles was goed. In die tijd ben ik gaan wandelen in de omgeving. Campbell park en de racebaan, waar er zoveel van zijn hier. Daarna gelunched en naar het aquarium geweest. Visjes kijken. Een hele ervaring om door de tunnel onder water te lopen. Toen in de auto en een autoritje van 2 uur. Nu in Te Awamutu, waar Frans en Sandra wonen. Mooi huis en mooie omgeving. Nieuw Zeeland is wel drukker dan ik had verwacht, maar het is heel uitgestrekt. Soms rijdt je kilometers en zie je geen huis. Veel ruimte. Het weer is hier trouwens prima. Wel iets koelers als in Songapore, maar toch al gauw 25 graden of meer. Wel met een koel windje.
Nu naar bedje toe.