Te Awamutu woensdag 25/2 - Reisverslag uit Te Awamutu, Nieuw Zeeland van Geert Benckhuisen - WaarBenJij.nu Te Awamutu woensdag 25/2 - Reisverslag uit Te Awamutu, Nieuw Zeeland van Geert Benckhuisen - WaarBenJij.nu

Te Awamutu woensdag 25/2

Door: Geert

Blijf op de hoogte en volg Geert

24 Februari 2015 | Nieuw Zeeland, Te Awamutu

Vanddag een heerlijk rustig dagje. Lekker wakker worden met een ontbijtje op de veranda. Het is nu 10.00 uur en 28 graden. Wil jullie helemaal niet jaloers maken hahaha maar HEERLIJK. Heb nog niet echt in de zon gezeten maar nu even genieten. Je krijgt wel een lekker kleurtje van het wandelen. Ik kan er niet bij dat mensen hier heel de dag binnen zitten. Ik noem geen namen hahaha. Het buitenleven is heerlijk, maar het is natuurlijk anders als je ergens woont. Straks even een eindje lopen en kijken waar het me brengt.
Het was een warme dag vandaag, mar lekker gewandeld en de omgeving verkend. Leuks stadje waar genoeg te zien is, ook een mooie wandeling langs de rivier. Het is hier groter dan dat ik had verwacht. Met ook oude gebouwen. We zullen morgen of volgende week de andere kant eens gaan verkennen. Vrijdag gaan we voor het weekend naar Rotorua. Nu gaan we eten, barby.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Te Awamutu

Geert

Voorbereiding voor de andere kant van de wereld

Actief sinds 04 Feb. 2015
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 6353

Voorgaande reizen:

13 Februari 2015 - 23 Maart 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: